Brad Nath (ur. 1995) – wykorzystuje relację człowieka z psem jako ramę do badania przecięć między technologiami towarzyszącymi a biopolityką. Wykorzystując sztuczne futro do zacierania granic między tym, co biologiczne i syntetyczne, tworzy hybrydalne ciała, które podważają kategorie przyjaźni, przemocy, posłuszeństwa i bliskości. Jego prace proponują alternatywne strategie mierzenia się z dominacją technologii. Nath ukończył program MA Solo/Dance/Authorship na UdK Berlin HZT (2022) oraz architekturę na Uniwersytecie Cornella (2018). W swojej praktyce bada ciało jako przestrzeń technologicznej hybrydyzacji, osadzoną w kontekstach historycznych i ich dynamicznych implikacjach politycznych. Od 2018 roku mieszka w Berlinie. Tworzy w obszarze rzeźby, performansu, protetyki i dźwięku, analizując zmieniające się relacje między ludźmi, zwierzętami, technologią i środowiskiem.
Niniejsza strona używa plików cookies w celach funkcjonalnych oraz statystycznych.
Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.